閃閃聖誕Popup @Coach

by fp team

 

 

 

Coach 在太古城中心2樓中橋開設期間限定店

 

模特兒展示聖誕系列產品

 

模特兒展示聖誕系列產品 – 獨角獸圖案毛衣

 

聖誕快到啦!想給摯愛挑選窩心聖誕禮物,得意俏皮的動物飾物和圖案一定最討他/她歡心!Coach剛剛在太古城中心2樓中橋開設期間限定店,佈置得閃閃生煇,充滿開心節日氣氛,得閒記得要去逛下!

店內陳列著各式各樣趣緻可愛的動物掛飾、動物圖案毛衣和靚靚包包,會令你一見愛上!特別喜愛綴以獨角獸或恐龍圖案的毛衣,還有得意嘅鯊魚仔錢包、青蛙書籤、狗仔聖誕掛飾,及獨角獸鑰匙圈等可愛Holiday禮品,充滿童趣、玩味十足,真係睇到心花怒放!

另還有多款螢光色調的Dinky及Bowery手袋,時尚奪目,好有節日色彩和氣息,自用或送禮都超讚!

除了shopping,大家還可以在場內DIY聖誕咭。電子聖誕咭簡單方便,你可以為實體聖誕咭隨意加上別緻有趣的Coach貼紙及印章圖案,設計個人化聖誕咭,給摯愛送上驚喜!

 

聖誕系列產品

 

聖誕系列產品

 

聖誕系列產品

 

男士配飾系列

 

動物手袋掛飾

Rexy手提袋

Sharky零錢包

 

 

 

 

 

 

 

 

Related Posts