浪漫「滿」屋 聖誕甜絲絲

by fp team

 

 

 

 

滿記甜品X Little Twin Stars手造甜品屋期間限定店

 

想過一個Sweet Sweet 嘅聖誕?仲想Kiki & Lala 陪住你selfie ? 咁就要快啲去滿記甜品X Little Twin Stars手造甜品屋期間限定店啦!

全新 Little Twin Stars「手造甜品屋」剛剛於銅鑼灣希慎廣場三樓開業,浪漫滿屋,周圍都係影相位,大家除左可以食到好多可愛又美味嘅糕點和糖水,消費滿130元仲可以即時換購各款精美禮品,包括期間限定的特製 Little Twin Stars餐具廚具,以及限量紀念套碟!
Christmas is in the air !

 

消費滿130元仲可以即時換購各款精美禮品

 

滿記甜品破天荒與Sanrio聯乘合作,與兩位Little Twin StarsKiki & Lala 齊齊炮製各式甜點,讓你一吃便甜上心頭 ! 餐廳佈滿彩色星星的雲海,浪漫繽紛夢幻,是與摯愛好友影相留念的必去處!

各款星之糕點令人心花怒放,最推介夢幻粉星層層蛋糕 (售價$88) ,Kiki & Lala 粉藍色和粉紅色層層蛋糕星形蛋白蛋糕,香滑鬆軟,入口如雲霧般,配上酸甜的雜莓和雪糕,可愛又甜美,一吃停不了,影也不停手! 可再配一杯香甜引誘的綿綿奶蓋芒果冰 (售價$48) ,讓甜蜜升級,這杯以新鮮芒果打汁而成的水果冰,上面舖滿粉色棉花糖,夢幻甜蜜蜜,清香又窩心!

另還有Kiki藍莓豆腐花 和Lala草莓西米露(每款售價$48) ,這些可愛糖水是滿記自家調製的粉藍色雲呢嗱沙冰及粉紅色草莓沙冰,底層是豆腐花或西米露混合新鮮水果,味道清新甜美,面層是Kiki & Lala造型曲奇及可愛廚師帽,怎不一見愛上?Little Twin Stars迷必點!

 

夢幻粉星層層蛋糕 (售價$88)

 

Kiki 鮮奶咖啡 Lala 鮮奶咖啡 (售價$58)

 

綿綿奶蓋芒果冰 (售價$48) 幻彩星空梳打 (售價$48)

 

Kiki 藍莓豆腐花 Lala 草莓西米露 (售價$48)

 

Little Twin Stars 糖 不甩 (售價$42)

 

Little Twin Stars 椰皇燉蛋白 可配紫米露 或 杏 仁茶 (售價$88)

 

餐廳另特設套餐供應,讓你輕鬆嚐遍各款甜品和飲品!

星星1人餐 (售價$138)
包括:
星之糕點 (4選1) + 可愛糖水 (4選1) + 繽紛飲品 (8選1)

甜蜜2人餐 (售價$274)
包括:
星之糕點 (4選1) + 可愛糖水 (4選1) + 夢幻甜品 (3選1) + 繽紛飲品 (8選2)

甜蜜2 人餐 (售價$274)

 

 

滿記甜品 x Little Twin Stars「手造甜品屋」主題甜品店地址 :
銅鑼灣希慎廣場3樓318-319號舖
電話 : 3580 1697
日期 : 2017年12月13日(隆重開幕) 至 2018年5月6日
營業時間 : 星期一至日上午11時至晚上11時
備註 :
不設訂座服務
堂食每位最低消費$130(佔座位計) (不包括加一服務費)
每枱用餐時間75分鐘 (以入座起計)

 

 

 

 

 

 

Related Posts