溫馨粥麵 人間美食

by mabel

 

 

 

今時今日,想吃一碗美味有水準的豬膶粥仲難過食鮑魚!

日前搶先試食了一粥麵新推出的期間限定枸杞豬膶粥,令我想起小時候媽媽經常煲嘅枸杞豬膶湯。這次枸杞和豬膶竟然跑到粥裡去!用粥來煮枸杞豬膶,食法有新意 ,味道超有驚喜,若你愛飲枸杞湯,這新派枸杞豬膶粥也會是你那碗粥!

你話仲有咩夾得過枸杞和豬膶?枸杞葉細嫩且帶獨特濃郁的菜香,這特別的菜香是會容易令人吃上癮的。枸杞只於春夏季上市,是最時令的養生蔬菜,也是廣東人愛吃的蔬菜之一,加上豬膶補肝、養血,是絕配組合。

試過方知,原來以粥底來煮的枸杞葉比用來滾湯的枸杞更加嫩滑,枸杞的菜香也更加突出。新鮮豬膶亦先經過用心沖洗和處理,令肉質更爽脆香滑,加埋厚切,口感特別 juicy,不會又乾又硬,加上即點即煲,配以綿滑粥底,豬膶啱啱熟透便上碗,一碗靚粥就是要講火候的功力吧!來一碗溫馨用心嘅枸杞豬膶靚粥,有時勝過山珍海錯 !

 

枸杞豬膶粥 $35-36

 

枸杞豬膶粥 即點即煲


 

 

同場亦試了一粥麵新上市嘅古法秘方功夫牛湯麵 ,一碗功夫牛湯麵配以柱侯牛肚、招牌牛腩及牛丸,除了麵靚湯靚,亦吃得出選料有質素。牛肚來自紐西蘭,口感較平時食嘅牛肚更加爽滑,配以牛味香濃的招牌牛腩,一吃便停唔到口!大廚對牛肚燜煮的火喉控制亦十分講究,先以柱侯醬燜2-3小時, 令牛肚完全入味,同時保持到牛肚的爽勁,不會太硬或太腍。想知這碗功夫麵的真功夫,而家就去試吓啦!

 

功夫牛湯麵 $36-37

 

 

 

 

 

Related Posts