嚐新派創意點心 @點一龍

by mabel

 

 

 

無論你係咪點心控,見到啲造型咁得意、咁特別的點心,都想立即試哂佢!位于海港城的點一龍點心中菜館最近推出季節新款點心,日前搶先試食過,覺得口味和造型都超有驚喜!下次行街飲茶,記得去點一龍試試這些咁有創意的新派點心啦!

講到造型最得我心的點心係可愛的牛仔手袋 ($44) ,除了形狀有趣,內裡用黑椒汁煮的牛仔肉及豬肉餡料仲好惹味添!自家製的酥皮亦炸得非常香脆,是必食之選!

 

牛仔手袋 ($44)

 

黑蒜鮮蝦燒賣 ($44) / 烏賊 ($38)

 

另一款烏賊 ($38) 亦是可愛又可口,用蝦餃皮包着墨魚膠,再製成烏賊形狀,大人小朋友見到都開心!

如果你好似我一樣鍾意食燒賣,這款黑蒜鮮蝦燒賣 ($44) 會給你更多驚喜!在鮮蝦豬肉燒賣中釀入一瓣蜜甜的黑蒜,口味獨特,健康又多添了蒜香風味!

馬拉糕一向都是最受歡迎的飲茶點心之一,今次餐廳特別炮製了一口薑糖馬拉糕 ($33) ,經典馬拉糕加入了薑汁炮製,濃濃的薑味好香好醒胃,味覺感官同樣滿足!

 

一口薑糖馬拉糕 ($33)

 

韓泡菜春卷 (素) ($33)

 

極滋味水煮魚柳 ($120)

 

若愛韓風味,可以點韓泡菜春卷 (素) ($33) ,以春卷皮包着韓國泡菜、椰菜及甘筍絲,韓風十足,辣度亦適中,好啱香港人口味。如果想吃辣啲,那辣度十足的極滋味水煮魚柳 ($120) 必能滿足你口味,魚柳香甜嫩滑,辣味夠,好有四川風味。

其他新款點心還有香芋流沙包 ($36) 、家鄉南瓜肉鬆煎軟餅 ($33)、紫薯脆窩餅 ($33) 、生磨芝麻小卷 (素) ($33)、西檸骨 ($93) ,及松子櫻花蝦豚肉炒飯 ($108) 等。

 

西檸骨 ($93)

 

松子櫻花蝦豚肉炒飯 ($108)

 

各款新季點心

 

甜點最推介形狀可愛的紅棗杞子桂花小魚子 ($38) ,將紅棗、杞子及桂花等配料加入魚膠粉製成,味道清新甜蜜,有點透心涼,好啱夏天食。另有楊枝甘露糖水 (素) ($39) ,清甜香滑涼爽,啖啖芳香,消滯醒神,是吃完一頓豐富點心後最佳的清新甜點!

 

紅棗杞子桂花小魚子 ($38)

 

楊枝甘露糖水 (素) ($39)

 

 

 

點一龍點心中菜館:

地址:廣東道17號海港城港威商場GW G103舖    2175 3100

 

 

 

 

 

Related Posts