立即行動 接受The Body Shop® 15秒挑戰 !

by mabel

 

 

 

 

 

Are you Ready ? 立即接受 The Body Shop® 15秒挑戰,試吓全新Body Yogurt可唔可以秒速被皮膚吸收!又或可以試試 15秒內用Body Yogurt 於身體上畫上心心、星星或哈哈笑圖案,好玩之餘,你會發覺乳酪極速吸收,質地清爽輕盈,柔滑如乳,好啱夏天用!加埋48小時長效補濕功效,真係快靚正!

佢除左15秒清爽水潤,仲好香添呀!5種不同花果味道甜蜜飄香, 包括玫瑰、芒果、杏仁奶、士多啤梨和辣木,輕輕一抹便有讓肌膚吃乳酪的感覺,整天香噴噴,真心讚!最喜愛芳香又有舒緩作用的英倫玫瑰身體補濕乳酪,以及滋潤柔軟的杏仁奶,好啱我嘅敏感肌膚。你又會喜愛那個味道呢?

 

 

 

 

 

 

The Body Shop®身體補濕乳酪成份純素,採用天然花果植物萃取物、購自西班牙社群貿易的有機杏仁奶、生物發酵透明質酸及植物甘油,確保原材料的品質,並適合100%純素主義者使用。The Body Shop®自2016年起與西班牙Mañán合作,與當地農戶緊密合作,以穩定供應有機杏仁奶。The Body Shop®所選用的杏仁奶,是以低密集式耕作方式種植,而杏仁殼亦會用作堆肥以減少浪費。

加上The Body Shop®一直堅信動物不應被用作測試化妝品及護膚品,堅守不傷害動物的原則,並嚴格遵守不作動物測試,所有產品合乎Cruelty Free International的審核標準。咁愛護動物愛環境、誠意十足的品牌,你點會唔支持!

 

The Body Shop®身體補濕乳酪系列

 

官方網站: http://www.thebodyshop.com.hk/

 

 

 

 

 

 

 

 

Related Posts