有Coola 炎夏又有咩好怕!

by mabel

 

 

 

 

 

點解天天都是酷熱天!要抵禦強悍嘅紫外線,一定要加倍防曬!

想防曬又想錫住肌膚?最好用有機防曬產品啦!之前用過COOLA的 SPF 30有機防曬底霜,已經覺得好正,不但清爽貼服,輕盈透薄,用後妝容特別貼服持久,加上成份天然,經常用都不會對肌膚做成傷害!

最近COOLA推出了升級版的SPF 30有機完美貼服防曬水潤底霜,作為粉絲嘅我當然要搶先要試吓啦!

全新防曬底霜除了質地清爽,仲特別水潤,最適合我嘅乾性肌膚使用!產品全部採用有機成份,健康又環保,用得特別開心放心!甘草根提取物能調節皮膚免疫功能,具抗氧化作用,平衡膚色,阻止黑色素產生。葵花籽油為肌膚提供保濕及滋潤作用。產品更特別加入了三大植物幹細胞複合物:金銀花抗炎舒緩;白百合增加皮膚細胞新陳代謝;鳶尾花幹細胞強化膠原聚合力,有助撫平皺紋。產品使用廣效性SPF 30防曬保護配方,當中的化學活躍成份可完美分解UVA及UVB紫外線,阻止黑色素形成。

SPF 30有機完美貼服防曬水潤底霜  HK$495 /30mL

 

 

另有全新的SPF 30 有機幹細胞多功能防曬噴霧 ($425/30ml) ,有定妝同時保濕滋潤及鎮靜舒緩多重功效,成份中的牡丹幹細胞複合體具有良好抗氧化效果,有效抵抗黑色素形成。而有機蘆薈﹑海藻及青瓜萃取物可鎮靜舒緩,保濕同時滋潤。透明質酸因子則具特殊保水作用,有助保持長時間不溶妝,炎夏又有咩好怕喎!

SPF 30 有機幹細胞多功能防曬噴霧 HK$425/30ml

 

 

A Beauty Bar專門店及專櫃有售:
中環置地廣場 Harvey Nichols 1樓 HL 118-119         電話:2111 9398
銅鑼灣軒尼詩道467-463號建德豐商業大廈15樓      電話:2295 6072
尖沙咀廣東道11號世界商業中心712室                        電話:3188 2566

eShop: www.abeautybar.com.hk

 

 

 

 

Related Posts