首間維記牛奶Pop Up 登陸中環

by fp team

 

 

 

天時暑熱,有咩chill得過嘆番杯冰凍雪糕!日前去過維記牛奶係中環新開嘅Pop Up Store,一次過試左22款全新口味的雪糕,夠哂消暑,感覺好青春!

相信唔使多講大家都知維記牛奶係全港銷量冠軍的牛奶品牌,每天炮製新鮮又美味的牛奶和雪糕。品牌今次破天荒開設全港首間維記主題商店「維記牛奶Pop Up Store」,由7月5日至8月31日,大家路過中環,記得要去打吓卡,消吓暑!甫進門,你會見到店內全部都係雪糕,除了22款全新口味雪糕杯,還有多款雪糕甜筒,雪米糍,牛奶及乳酪飲品等。可以每天輪流吃新口味,讓每天都透心涼!

 

22款全新口味雪糕杯

 

全港首間維記主題商店「維記牛奶Pop Up Store」登陸中環

 

店內全部都係雪糕,除了22款全新口味雪糕杯,還有多款雪糕甜筒,雪米糍,牛奶及乳酪飲品等

 

大家揀雪糕前可以先試味

 

特別推介「鐵觀音」味

 

大家揀雪糕前可以先試味,新口味包括全港首創「鐵觀音」及「玫瑰鹽焦糖」口味雪糕杯,特別推介「鐵觀音」味,濃郁牛奶雪糕滲著茶香,有餘韻,好引誘!另帶清新果香的「柚子」、「荔枝」、「菠蘿」,開胃醒神,啱哂悶熱天氣!還有「豆腐」、「紫薯」、「紅豆」」、「薄荷朱古力」和、「咖啡」也是我的至愛!

 

除了22款全新口味雪糕杯,還有多款雪糕甜筒

 

多款不同口味雪米糍

 

牛奶及乳酪飲品

 

乳酪飲品

 

維記於「維記牛奶Pop Up Store」舉行期間,更會於不定期舉行維記雪糕杯免費派發的快閃活動,千奇咪錯過!有關活動日期或更多詳情,請留意「維記牛奶 Kowloon Dairy」Facebook專頁。

另維記更邀請了「新一代陽光男神」陳家樂化身一日「星級店長」,於7月12日3pm – 4pm為大家推薦各款透心涼的維記雪糕及牛奶飲品,不容錯過!

 

地點:中環威靈頓街33號地下「維記牛奶Pop Up Store」

 

 

 

Related Posts