風味串燒 「泰」抵食 !

by fp team

 

 

 

「泰闊&一燒」串燒泰菜小店

 

店主親自下廚

 

街頭小食一向係香港人至愛,除左篤魚蛋,串燒一樣咁受歡迎!

最近試過油麻地一間叫「泰闊&一燒」嘅串燒泰菜小店,有自家製串燒小食和地道泰式小菜,風味不錯又抵食,如果唔想企係街邊食,仲可以坐低慢慢嘆,小店旁邊設有冷氣用餐坐位,最啱宵夜夜蒲,或是放左工約埋班friends去泰燒relax吓!

這小店串燒製作及調味都好特別,店主兼主廚曾經在泰國學廚,將地道的泰菜烹調加入創新製法,像招牌的自家煙燻牛舌串燒,唔用一般的孜然粉,改用自家秘製醬汁,一塊塊厚切的牛舌係用蘋果浸左一晚的蘋果原木煙燻,因此煙燻味特別香濃,肉質又軟腍,$28大大串,好抵食!

 

自家煙燻牛舌串燒 $28

 

燒日式茄子 $32

 

燒意大利香草醬大啡菇 $32

 

必食還有燒日式茄子,係大阪燒風味,茄子鮮甜多汁,微燒後更加有風味,再加上大量木魚,清香又醒胃。另有燒意大利香草醬大啡菇亦不容錯過,大大隻新鮮啡菇鋪滿濃郁香草醬,味道超引誘。

串燒怎能沒有燒雞翼,別出心裁的燒花雕醉雞翼,用酒香代替辣椒醬,最啱不愛大辣的食客!另推介這裡的泰式燒倉魚,魚肉鮮嫩香甜,風味可媲美貴價餐廳的鹽燒鱸魚,平靚正!

 

燒花雕醉雞翼 $18(2隻)/多款串燒 / 燒日式茄子

 

泰式燒倉魚 (時令價)

 

若是無辣不歡,這裡的泰式風味小菜亦非常地道,像辣椒膏炒牛仔骨及泰式辣椒炒蜆,炮製得好惹味,最啱配上透心涼的椰青!

 

辣椒膏炒牛仔骨 $98

 

泰式辣椒炒蜆 $68

 

串燒配上透心涼的椰青$25

 

 

 

 

Related Posts