至HOT聖誕 @Mira Place

by fp team

 

 

 

人人都鍾意白色聖誕,唔通人人都鍾意過一個白色聖誕咩!係香港Mira Place過聖誕,絕對係HOT HOT HOT !

Mira Place 今個聖誕主題為「OMG!Santa is HOT」,於商場中庭位置設置巨型幻彩紅白波波池和跳水台,將商場化身為色彩繽紛的池畔派對。派對又點少得音樂和特飲? 每逢週末指定時段, 火辣美女 DJ 亦會為你帶來至HOT party music! ,讓你跟隨音樂與 2 米高聖誕精靈一起跳舞, 更可以坐上紅鸛酒吧椅品嚐 Madam Saigon 的創意 Mocktail! ,過一個HOT爆聖誕!

爆肌聖誕老人更穿上火紅泳裝登場, 在跳水台上大曬零死角身型, 仲準備隨時跳入幻彩紅白波波池!而爆肌聖誕型男每日更會於指定時間候命, 同大家 Selfie 之餘, 更送上至潮紋身貼紙!

大家更可以齊來參與, 即場體驗好玩刺激的 VR 滑浪, 贏取價值 HK$20,000 的澳洲旅遊禮券, 感受熱浪逼人的聖誕佳節。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Related Posts