手工 Pizza 試過番尋味!

by fp team

 

 

 

手工啤酒、手工糖果、手打牛丸大家都會試過,手工Pizza大家又吃過未呢?

Pizza Hut 最近推出兩款「現製手藝薄餅」,有小編最愛的三文魚口味「三文魚誘惑」,和巴馬火腿迷至愛的「巴馬風情」,批底香脆鬆軟,餡料份量十足,好味到停唔到口呢!

 

Pizza Hut 「現製手藝薄餅」發佈會

 

 

發佈會上,兩款現製手藝薄餅美味登場。

 

兩款「現製手藝薄餅」:「三文魚誘惑」和「巴馬風情」

 

手藝薄餅有咩咁特別?秘訣在麵糰經過超過16小時的長時間低溫發酵,加上廚師以獨特的手藝搓壓,使麵糰不停呼吸新鮮空氣,搓出來的質感特別柔軟輕盈有彈性,烤焗後批底鬆脆軟滑,真心好味!

除了麵糰的秘技,餡料也挑選更豐富及健康的食材,以巴馬火腿配搭牛油果、火箭菜及黑橄欖精心炮製出「巴馬風情」,而「三文魚誘惑」則以煙三文魚配爽口的大蝦、火箭菜、刁草及清新的蜜糖芥末醬,食材組合像一道精美的菜式,大眾價錢,高級口味,點都要試吓啦喂!

 

現製手藝薄餅:「三文魚誘惑」普通批$162、大批$198

 

現製手藝薄餅:「巴馬風情」普通批$159、大批$195

 

 

 

 

 

 

Related Posts