滋味蟹粉 吃出幸福感!

by mabel

 

 

 

天氣轉冷,是食蟹好時節。除左大閘蟹,蟹粉菜式也是好選擇!

翡翠拉麵小籠包推出了4款秋季時令蟹粉菜式,包括全港首創的蟹粉拌墨魚汁拉麵、蟹粉蛋白薑米炒飯、及經典的蟹粉豆腐及蟹粉小籠包。惹味的蟹粉是以大閘蟹起膏拆肉,加入蔥油炒成,濃濃的上海風味,非常引誘。

 

全港首創的蟹粉拌墨魚汁拉麵(港幣$98)
蟹粉吃得多,但拌著墨汁拉麵同吃真是第一次食到!廚師把墨魚汁混入麵團,即點即拉,添加了墨魚汁的拉麵爽滑彈牙,拌以蟹粉及即炸蔥油,鮮美無比,蟹香濃郁,試過方知蟹粉和墨魚汁原來好夾,仲好容易會吃上癮的啊!不妨配一杯清香的茉香士多啤梨石榴冰茶,令鮮味昇華,怡神醒胃!

 

特色飲品:茉香士多啤梨石榴冰茶 $32 / 蝶豆花椰果檸檬特飲 $28

 

 

蟹粉蛋白薑米炒飯(港幣$108)
蟹粉配香滑的蛋白薑粒炒飯,簡直係絕配!淡淡的蛋白香突出了蟹味香濃,而薑粒令米飯更有口感,又能暖胃驅寒,最啱秋冬享用。

 

 

蟹粉豆腐煲(港幣$108)
最經典的蟹粉菜式之一,而且老少咸宜,最啱一家大小齊分享。滑滑的豆腐與蟹粉一同燴煮,大閘蟹的蟹香融入到豆腐中,口感又香又滑,香濃而不膩,吃出幸福感!

 

 

蟹粉小籠包(港幣$88 / 4隻)
誰不愛吃上海小籠包?香噴噴的蟹粉小籠更是一吃停不了!蟹粉加入肉餡內,混入足料上湯,即成鮮美的蟹粉小籠包,不能抗拒!

 

 

紫薯豆沙球(4件) $42
清香小甜而不膩的紫薯豆沙球,最啱無甜品不歡的你和我!加上是迷你系列,一口吃掉一個,減少邪惡感!

 

 

 

翡翠拉麵小籠包
分店地址:
尖沙咀海港城分店 +852 2622 2699
銅鑼灣時代廣場分店 +852 2506 0080
沙田新城市廣場分店 +852 3580 8772

 

 

 

 

 

Related Posts