Mou Mou Club牛涮鍋 x BROWN & FRIENDS 開心的滋味

by mabel

 

 

 

 

LINE FRIENDS又嚟啦!今次BROWN仔帶埋班FRIENDS去牛涮鍋又食又玩,仲特別帶來了他最愛吃的三文魚,與大家齊齊分享,LINE FRIENDS 迷必定爆開心!

冬季是吃火鍋的最佳時節,LINE FRIENDS與牛涮鍋聯手推出BROWN & FRIENDS 90分鐘極尚滿足放題套餐,吃得大滿足之餘,店內更有多個萌爆的BROWN & FRIENDS FLOWERY DAY 主題「打卡位」,讓大家一邊食一邊開心打卡,笑住過暖笠笠的聖誕!

 

店內周圍都有萌爆的BROWN & FRIENDS FLOWERY DAY 主題「打卡位」

 

 

喜歡BROWN的朋友,都會知道BROWN最愛吃三文魚,所以牛涮鍋特別炮製了兩款三文魚湯底,分階段推出,於12月2日推出的三文魚牛乳湯,口感幼滑,配上三文魚蓉,再加入紅蘿蔔和洋蔥,清香細滑,仲好醒胃添!而另一款的三文魚味噌湯,和風味十足,將於2月2日登場。另推出燴白汁三文魚,於自助區放題供應,三文魚迷可以大飽口福。

 

12月2日起推出的三文魚牛乳湯

 

三文魚味噌湯,將於2月2日登場

 

 

「BROWN & FRIENDS 90分鐘極尚滿足放題套餐」包括:日本和牛(1份)、美國SRF和牛(1份)及時令海鮮盛合。當中包括青口、廣島蠔及帆立貝等六款海鮮。另可無限任食丹麥豚肉及美洲特選雞腿肉,all you can eat,美味豐富,非常抵食!

「BROWN & FRIENDS 90分鐘極尚滿足放題套餐」

 

日本和牛(1份)

 

美國SRF和牛(1份)

 

美國SRF和牛(1份)及時令海鮮盛合

 

無限任食丹麥豚肉及美洲特選雞腿肉

 

「BROWN & FRIENDS 90分鐘極尚滿足放題套餐」食得大滿足

 

 

於推廣期內,每款湯底更加配3張BROWN & FRIENDS米紙,好玩又食得!若加$10升級湯底,更可獲贈BROWN & FRIENDS FLOWERY DAY明信片一張!(款式隨機派發,數量有限,先到先得)。

BROWN & FRIENDS米紙

 

BROWN & FRIENDS FLOWERY DAY明信片

 

 

另有多重激賞限定禮遇!凡惠顧「BROWN & FRIENDS 90分鐘極尚滿足放題套餐」,每位即可以指定金額換購BROWN造型或CONY造型的「漸層豉油碟」1隻!會員價 +$38 / 非會員價 +$48

BROWN造型「漸層豉油碟」

CONY造型「漸層豉油碟」

 

 

另推廣期內,凡惠顧任何食品每滿$150(以實付金額計算),即可以指定金額換購以下禮品1份:

1. SHABU SHABU CARD套裝(4張) 【12月2日起換購】
換購價 +$50


2. 火漆印套裝 【12月2日起換購】
會員價 +$108 / 非會員價 +$148
親手製造一個個BROWN & FRIENDS朋友仔造型的火漆印,留下最可愛及最珍貴的烙印!

 

 

3. 多用途日式風呂敷套裝 【12月2日起換購】
會員價 +$28 / 非會員價 +$48
用途多樣化的風呂敷,無論包裝禮物或當作桌布,都充分體現日本的包袱文化。

 

 

4. 限定郵票套裝 【1月2日起換購】
會員價 +$88 / 非會員價 +$128

 

5. 青花瓷碗碟套裝 【1月2日起換購】
會員價 +$228 / 非會員價 +$298

 

 

 

Related Posts