日本超人氣Sukiya牛丼店 登陸香港

by mabel

 

 

唔見好耐嘅食嘢排長龍,最近再度出現旺角!說的是剛剛開幕的日本超人氣Sukiya牛丼店!24小時供應牛丼、咖喱飯、串燒雞和火鍋等,一開幕就不分日夜排長龍,連外賣條龍都要排一粒鐘,這說明香港人真係好識貨!

 

日本超人氣Sukiya牛丼店,一開幕就不分日夜排長龍

 

 

新店所有食材及秘傳珍味醬汁皆由日本直送,百分百日本原汁原味,主打的招牌牛丼更備有從迷你碗到超大碗的6種不同份量,大家可以根據喜好,選擇最愛口味和份量﹗

牛丼系列選擇超多,有原汁原味牛丼,也有三式芝士牛丼、泡菜牛丼、秋葵牛丼、香葱温泉蛋牛丼和蕃茄忌廉芝士牛丼。此外還有牛丼的變奏版本–燒肉丼,以及加上不同配料的香葱温泉蛋焼肉丼和泡菜焼肉丼。

 

牛丼系列選擇超多

 

牛丼的變奏版本–燒肉丼系列

 

牛丼 M $29

 

 

日前率先去朝聖,試了招牌的W温泉蛋牛丼,一片片薄薄的牛肉超美味,温泉蛋又香又滑,打孖上大滿足,真心好味到顛,睇番啲相仍然在回味,原來食牛丼真係會食上癮的啊!

W温泉蛋牛丼  M $38

 

豪華雙拼丼(香港限定)
唔知點解香港人特別鍾意食雙拼!日本牛丼嚟到香港,當然要入鄉隨俗,推出香港限定的雙拼丼!可選牛肉焼肉雙拼丼、牛肉烤雞雙拼丼或焼肉烤雞雙拼丼。

 

日式咖喱飯
日式咖喱飯備有牛肉、炸雞、焼肉、炸雞芝士、豪華三重奏等,咖喱迷一定笑呵呵!

 

 

壽喜燒鍋

 

 

壽喜燒鍋提供牛肉和豚肉等不同的配菜,供應時間為15:00至0:00。

 

 

Sukiyaすき家
地址:旺角亞皆老街31號地下

 

 

 

 

Related Posts