可愛滿fun 復活節小雞朱古力蛋糕

by mabel

 

 

 

一見咁趣緻嘅 #繽Fun小雞朱古力蛋糕 就知復活節又到啦!復活節除咗食復活蛋,又點少得蛋糕呢!雖然今年大家無法聚在一起製作復活蛋,買個超萌的復活節蛋糕回家,一樣可以與至愛開心吃甜兼打卡!

 

這個人見人愛嘅復活節小雞蛋糕由皇家太平洋酒店糕餅師精心炮製,活潑小雞破蛋而出,造型立體有趣,黃郁郁的身驅和趣緻笑臉,可愛到爆fun,見到就想搣佢面豬墩一下,兼要抱抱狂打卡!

蛋殻是白朱古力,小雞用杏仁海綿蛋糕製成,內裡是70%Valrhona黑朱古力慕絲及朱古力海綿蛋糕,啖啖是濃郁的朱古力,海綿蛋糕鬆軟香滑,好味到尖叫!切記連底部那片以翻糖製成的小草地都不要放過,全吃光一點不剩,復活節就是要甜到漏的過!想食記得要一天前預訂喔!

 

網上訂購: https://dining.royalpacific.com.hk/tc/parkdeli-online-cake-shop/
訂購日期: 2020年4月7日至13日
電話查詢:2738 2322
價錢: 港幣$180 (一磅裝) 需最少一天前預訂

 

 

 

 

 

 

Related Posts