大閘蟹餐 過足蟹癮 !

by mabel


秋風起,又心癢癢想食大閘蟹了!不少酒家紛紛推出時令蟹宴,要揀肥美多膏又著數抵食的大閘蟹餐,小編覺得東海推出的兩款大閘蟹套餐,認真豐富抵食,想撐台腳可選二人套餐,每位 $398包清蒸大閘蟹兩隻 (每隻約 5兩重) 及蟹粉小籠包等時令小菜;另有超值4人套餐$1688 ,除了每位包清蒸大閘蟹兩隻,還有招牌的京式片皮鴨、香煎大花蝦、蟹粉小籠包等滋味菜式,星期一至四晚市及星期五六日晚上8時後入座,更可享有75折,勁抵食!

二人套餐,每位 $398 / 4人套餐$1688

日前約埋班食友吃了豐富的 4人大閘蟹套餐,驚喜今年東海的大閘蟹特別多膏,色澤金黃豐潤,香滑無比,食到十指都出動,過足蟹癮!東海大廚以青背、白肚、金爪、黃毛四大標準來嚴選優質大閘蟹,難怪咁高質!

日前約埋班食友吃豐富的 4人大閘蟹套餐
每人2隻大閘蟹,勁滿足
大閘蟹好多膏,色澤金黃豐潤,香滑無比



大部人食大閘蟹都不會跟正確次序去食,小編也不例外,見到蟹膏就忍唔住大口吃咗先!其實正確的大閘蟹食法是先吃蟹腳、蟹爪、後吃蟹身,最後是蟹膏。因為蟹身及蟹膏有蟹殼保護,有助保溫,因此最後吃仍是暖笠笠的。另一小tips是由於大閘蟹的蟹心極為寒涼,進食時應先把蟹身上呈六角星形的蟹心、腮位及胃部除掉,這樣吃多幾隻都唔怕寒涼了!

套餐其他8個菜式亦非常滋味,且份量十足,由#蟹粉小籠包 至後來的 #酸辣肉燥手打烏東 和 #薑茶湯丸 都好好味。#蟹粉小籠包 是蟹宴中的另一主角,每隻大閘蟹的蟹粉及蟹肉最多只可製作3 – 4隻蟹粉小籠包,所以每一隻都好矜貴。每隻包裹著香濃的蟹粉及蟹肉,啖啖蟹油香,正到不得了!還有風味無窮的京式片皮鴨、香煎大花蝦和羊城獅子頭等等,一餐吃個大滿足!

4人大閘蟹套餐 – 蟹粉小籠包(每位2隻)
京式片皮鴨
香煎大花蝦
京滬宋嫂魚羹
羊城獅子頭
濃雞湯千層菜苗
酸辣肉燥手打烏東
薑茶湯丸




供應分店 :
東海酒家 鰂魚涌華蘭路25號栢克大廈2樓 2887 7112
東海薈 尖沙咀北京道1號11樓 2877 2938
東海薈•拉斐特 尖沙咀彌敦道100號The ONE L12 2698 0990
東海薈•拉斐特 銅鑼灣告士打道311號皇室堡15A樓 2827 9938
東海薈•拉斐特 青衣青敬路33號青衣城1樓117號舖 2317 8889


Related Posts