Amalfitana Central 進駐中環蘇豪 必食手工薄餅 !

by mabel



好耐冇食過咁正嘅意大利手工薄餅了!Amalfitana Central嘅pizza大大個皮薄餡靚,正宗意大利風味,意大利辣腸獨有的咸香加上芝香,好味到停唔到口,食過絕對番尋味!而家想食唔使去到淺水灣,意大利餐廳Amalfitana Central係中環蘇豪開咗第2間分店,想吃正宗意大利手工薄餅就方便得多了!

Amalfitana Central中環蘇豪新店
Amalfitana Central中環蘇豪新店
餐廳特地從意大利購入專業煤氣薄餅烤爐Ceky,炮製出最正宗的意大利薄餅
Amalfitana Central 專門製作手工精品薄餅
大大個pizza皮薄餡靚,正宗意大利風味,意大利辣腸獨有的咸香加上芝香,食過番尋味!

中環新店設計充滿大自然的愜意,靈感源自意大利南部卡帕尼亞陽光普照的庭院,明淨舒適。餐廳主廚Mastro Pizzaiolo Michel Degli Agosti 特地從意大利購入專業煤氣薄餅烤爐Ceky,炮製出最地道、最原汁原味的意大利薄餅,食咗當飛咗轉意大利吖!餐廳更設有酒吧,提供一系列雞尾酒、酒吧小食和深夜PIZZA精選,加上有長駐DJ Noel,食物和氣氛都一流,最啱約埋班friends去蒲下蘇豪飲酒食pizza。

為了迎接復活節,餐廳更特別推出EASTER PIZZA,賓尼兔做型的手工薄餅可愛又滋味,除了堂食亦有外送薄餅服務,最啱這復活長假食嘆chill!

復活節 PIZZA




Amalfitana Central
地址:中環雲咸街43-55號地下ShopD&E





Related Posts