抱抱CHIWAWAWA @皇室堡

by fp team

 

 

 

 

皇室堡x CHIWAWAWA新春『旺』犬甜蜜工房

 

 

依班 CHIWAWAWA 係咪好得意呢?想抱抱就快啲去皇室堡的「皇室堡x CHIWAWAWA新春『旺』犬甜蜜工房」,裡面有各種得意樣的CHIWAWAWA影相位,適合一家大小去打卡。還有多個有獎遊戲等你地去玩,包括「大吉小吉逐個捉」 ,參加者只需於限時內在螢幕上接住賀年大吉,便可赢取「CHIWAWAWA甜蜜糖果」!

另有「時來運轉狗狗羅盤」遊戲, 可以有機會免費獲得「CHIWAWAWA至潮揮春」或「『Yaya Club精美筆記簿』及『文件夾』」。還有旺「汪」滋味小食車,會 於指定日子為大人小朋友送上甜蜜香糖,包括士多啤梨、青檸、提子及橙四種口味 的「CHIWAWAWA精緻造型糖畫棒棒糖」。而 皇室堡 x CHIWAWAWA 親子DIY 迷你爆谷機就最啱一家大小齊齊玩,現場會有專業導師教你地用木板、玻璃瓶等材料,再加上個人創意,製作出獨一無二的DIY迷你爆谷機。 詳情可登入 http://www.windsorhouse.hk

CHIWAWAWA為本地著名設計師Toby Yeung (楊德賢) 及電台著名節目主持人阮小儀攜手主理的潮流品牌,其超萌小狗兵團 – 芝麻、湯丸、Dee Dee、細佬佬、稿稿哥哥、寫寫妹妹、㗎犬及呀牛各有不同性格。趁著今個新年,一眾超萌小狗兵團CHIWAWAWA盡情玩轉「皇室堡x CHIWAWAWA新春『旺』犬甜蜜工房」,與大家齊齊賀新春!

 

桃花步步高搖搖板

 

粉紅浪漫桃花林

 

大吉小吉逐個捉

 

CHIWAWAWA甜蜜糖果

 

時來運轉狗狗羅盤

 

旺『汪』滋味小食車

 

「CHIWAWAWA至潮揮春」、「『Yaya Club精美筆記簿』及『文件夾』」

 

親子DIY 迷你爆谷機

 

 

地址:                            香港銅鑼灣告士打道311號
查詢電話:                    2895 0668
http://www.windsorhouse.hk

 

 

 

 

 

 

Related Posts