夏日防曬 唔怕溶妝

by mabel

 

 

 

春夏護膚,首要任務係防曬!剛剛試用過Bioré全新推出的超持久清爽UV 底霜、長效清爽防曬噴霧及長效輕透防曬乳液,覺得三款產品不但方便易用,防曬和防汗效果亦非常好,就算流汗都唔怕溶妝!

特別喜愛超持久清爽UV 底霜的透薄質感,既是防曬霜,亦可作妝前底霜使用,二合一真係好方便。SPF 50+ 加上雙重抗油持久配方,可收細毛孔,令妝容更貼服細致,持久度高,唔使密密補妝。

Bioré 長效清爽防曬系列今年全新升級,除了長效輕透防曬乳液添了新包裝外,防曬噴霧亦由原本50g 的容量增至75g,加大容量更抵用,方便戶外使用。防曬乳液質地清爽透薄,高度防曬又保濕,薄薄塗上便可輕鬆保護皮膚對抗UV。

噴霧更是每天不能沒有它!質地透薄不泛白,輕輕噴幾下,防曬粒子便能均勻分佈於肌膚上,質感清爽柔滑,防曬防水耐汗,最啱鍾意日日逛街,又愛行山游水嘅我!

超持久清爽UV 底霜 HK$129.9/30g (萬寧獨賣)

 

 

長效輕透防曬乳液 HK$71.9/40ml
長效清爽防曬噴霧 HK$84.9/75g

 

 

 

售賣點: 各大個人護理用品零售連鎖店及超級市場有售
產品查詢電話: 2866 3776
網頁: http://www.kao.com/hk/biore

 

 

 

 

 

Related Posts