吃大閘蟹 重拾幸福感 !

by mabel

 

 

 

 

這個多事之秋,可以令人舒解壓力,重拾一點幸福感的莫過於美食!要數秋天時令美食,必然是大閘蟹!

日前再次去北京道一號東海薈食大閘蟹,望住靚景嘆大閘蟹份外寫意!今年東海的「大閘蟹‧淺嚐」套餐依然好抵食,套餐只售每位HK$368(兩位起) ,除了包括2隻清蒸大閘蟹,其他菜式還包括蟹粉小籠包、生拆蟹粉蒜茸包、東瀛花菇螺頭燉雞湯、濃湯淮山浸時蔬、酸辣湯手打烏冬及薑茶湯丸,絕對超值!

 

北京道一號東海薈

 

「大閘蟹‧淺嚐」套餐 每位HK$368(兩位起)

 

套餐供應的公蟹每只約4兩重,大細適中,進口時已獲食環署檢驗合格

 

 

都說 9月乸,10月公,因 10月後的公蟹特別肥美,肉質結實,蟹膏長得最香滑綿密,若愛吃公蟹,現正是最佳時機!套餐供應的公蟹每只約4兩重,大細適中,進口時已獲食環署檢驗合格,質量有保證,大家可以放心盡情大快朵頤!

蟹粉小籠包和生拆蟹粉蒜茸包亦超有大閘蟹風味,尤其是把熱騰騰的大閘蟹粉塗在香脆蒜茸包上同吃,特別滋味!另一道酸辣湯手打烏冬亦好創新,手打烏冬爽口彈牙,酸酸辣辣的,特別醒胃,吃完大閘蟹後吃上一碗,特別消滯暖胃!最後來一碗大閘蟹必備的薑茶湯丸,才算完美!

 

大閘蟹

 

蟹粉小籠包

 

生拆蟹粉蒜茸包

 

東瀛花菇螺頭燉雞湯

 

濃湯淮山浸時蔬

 

酸辣湯手打烏冬

 

薑茶湯丸

 

 

除了「大閘蟹‧淺嚐」套餐,東海另還供應供4位用的大閘蟹盛宴,由 十月四日開始供應。時令產品供應期有限,售完即止,想食就要快啲訂位啦!

 

 

供應分店 :
東海酒家 鰂魚涌華蘭路25號栢克大廈2樓 2887 7112
東海薈 尖沙咀北京道1號11樓 2877 2938
東海薈•拉斐特 尖沙咀彌敦道100號The ONE L12 2698 0990
東海薈•拉斐特 銅鑼灣告士打道311號皇室堡15A樓 2827 9938
東海薈•拉斐特 青衣青敬路33號青衣城1樓117號舖 2317 8889

 

 

 

 

 

 

Related Posts