1支唇膏 雙色妝效

by mabel

 

 

 

在這個樣樣都要講style嘅世代,搽唇膏最緊要有lip style!

日前出席了By Terry 2018 夏季彩妝系列的發佈活動,即場試左品牌今夏最火熱嘅TWIST-ON LIP  #HippyChic 雙色唇膏,設計獨特,一支有齊深淺兩個顏色,使用簡單又有專業唇妝效果,無論想要雙色、單色或漸變唇妝, 只需一筆, 便可隨心變出最啱自己嘅靚靚 lip style,讓你散發波希米亞的率性美!

 

By Terry 2018 夏季彩妝系列發佈活動

 

品牌今夏最火熱嘅TWIST-ON LIP  #HippyChic 雙色唇膏

 

即場試上 全新TWIST-ON LIP  #HippyChic 雙色唇膏

 

#HippyChic 雙色唇膏,設計獨特,一支有齊深淺兩個顏色,無論想要雙色、單色或漸變唇妝, 只需一筆, 便可隨心變出最啱自己嘅靚靚lip style

 

系列包括8種亮麗雙色組合,均由小格深色調(以勾勒唇形輪廓) 及大格淺色調(以填滿唇色豐盈唇妝)組成, 從【蜜桃x柑橘】到【淡啡x深啡】等組合,1支唇膏,3種塗抹方法,6種迷人妝效 ,真係好神奇!係咪心郁郁,好想立刻試吓呢!

每款TWIST-ON LIP唇膏更蘊含水感迷人的高濃度的優質色素粒子,顯色度高,輕輕塗上,便輕易令雙唇剔透亮麗。

#HippyChic 雙色唇膏

#HippyChic 雙色唇膏

#HippyChic 雙色唇膏

 

 

夏季彩妝系列另還包括SUN DESIGNER PALETTE 太陽創意彩妝組合 ,內含6種Sunkiss Powders 古銅蜜粉 – 胭脂 – 光影組合,讓你添上如被陽光親吻的夏日光芒。 系列的歡樂色彩來自創辦人Terryde Gunzburg年輕時在伊維薩島度過的夏日假期。金光閃閃的沙灘、陽光和海岸的斑斕色彩,幻化成這迷人的夏季彩妝!

 

SUN DESIGNER PALETTE 太陽創意彩妝組合

 

 

 

BY TERRY Hippy Chic Collection 由即日至5月facesss 優先發售,Joyce Beauty 將於5月開始發售。

 

 

 

 

 

 

Related Posts