Goobne芝加哥薄餅 香港有得食啦 !

by mabel


好味到嘩嘩聲的「Goobne芝加哥薄餅」唔係淨得韓國有,而家係香港 Goobne Chicken都有得食啦﹗經常見到韓國人出post爆like,好味到十指出動的人氣「Goobne芝加哥薄餅」,秘訣在融入了5種優質特色芝士,拉絲效果像澎湃熔岩般震撼,「芝」味濃郁之餘仲好軟滑,啖啖香濃「芝」味,夠晒邪惡,芝迷怎能錯過!

人氣「Goobne芝加哥薄餅」
「Goobne芝加哥薄餅」,秘訣在融入了5種優質特色芝士,拉絲效果像澎湃熔岩般震撼

餅底採用「深盤薄餅」,焗得酥脆香口,口感有點像法式鹹派。5種芝士飽滿豐腴,包括柔和細滑的「瑪蘇里拉芝士」、質地軟滑香甜的「瑞可達芝士」、味道強烈的「羅馬諾羊乳芝士」、帶獨特鹹香具咬口的「格魯耶爾芝士」、以及濃郁醇厚的「巴馬臣芝士」,啖啖入口勁滿足,再配上意大利特色香辣番茄醬及芝士粒,足料到爆!配埋杯冰凍解渴嘅特飲就最perfect !

Goobne芝加哥薄餅 $188 / RITA雞尾酒特飲 $88 / 鯊魚之淚特飲 $88



烤雞當然也是港人的comfort food。以下Goobne Chicken的人氣Top3烤雞是必食之選!

Goobne Chicken的人氣Top3烤雞

原味烤雞(港幣$188 / 份)
以最傳統的方法焗爐烤製,最簡單才是最美味啊!抽走多餘油份之餘,同時保留了雞肉的原汁原味,外脆內嫩,最難得是調味清香不過鹹,皮薄肉香,啖啖鮮雞肉,不油不膩,勁正!

果味蒜香烤雞(港幣$205 / 份)
若愛甜蜜蒜香,果味蒜香烤雞是必然選擇!用清新的蘋果檸檬醬汁配以蒜香來調味,甜咸交織非常醒胃。

辣椒脆烤雞 (港幣$198 / 份)
沒有想象中的重口味,調味用來自韓國的青陽辣椒粉,不過鹹不過辣,不會遮蓋雞的鮮味!皮脆雞肉嫩,香辣味誘人,十分過癮!

Goobne Chicken 銅鑼灣分店
Goobne Chicken 銅鑼灣分店

Goobne Chicken 各分店:

銅鑼灣登龍街18號V Point 25樓 2157 0000
尖沙咀赫德道4號The Hart 2樓 2311 0001
旺角彌敦道628號瓊華中心15樓 2116 0002
中環威靈頓街2-8號威靈頓廣場M88 5樓 2907 2323
荃灣楊屋道1號荃新天地一期地下G29號舖 2157 1131
將軍澳唐賢街19號天晉匯II期1樓119A號舖 2712 0002
東涌達東路18-20號東薈城7樓701鋪 2818 2088


Related Posts