XOVĒ x 香港文華東方酒店 靚住Staycation !

by Jojo

疫情期間大家無得外遊,Staycation成為了假日熱門活動!

想hea又想靚,XOVĒ與香港文華東方酒店攜手推出的XOVĒ Staycation住宿計劃就啱晒你要求!現凡於2021年6月1日至7月31日入住香港文華東方酒店的賓客,均可免費獲贈XOVĒ尊貴活膚套裝及CosMax療程套裝,入住期間更可於酒店閣樓的期間限定體驗館,體驗白松露活膚療程,度假同時扮靚靚。

住宿計劃的預訂日期由即日至2021年6月9日。適用入住日期有效至2021年7月31日,想靚住staycation就要快快訂位啦!

XOVĒ Staycation住宿計劃 靚住去度假
入住香港文華東方酒店XOVĒ Staycation,均可免費獲贈XOVĒ尊貴活膚套裝及CosMax療程套裝
XOVĒ尊貴活膚套裝

XOVĒ另聯乘香港文華東方酒店,推出XOVĒ白松露瑰寶下午茶,賓客可免費獲贈XOVĒ白松露瑰麗修護套裝乙套。推廣期為2021年6月1日到7月31日。查詢或訂座電話:+852 2825 4000








Related Posts